De laatste voorbereidingen. - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Joleen Kappelle - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen. - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Joleen Kappelle - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen.

Door: joleenkappelle

Blijf op de hoogte en volg Joleen

29 Juni 2012 | Nederland, Voorburg

lieve allemaal,

Eindelijk is het dan 30 Juni, 9.30 uur. En is de dag aangekomen waar ik zo naar toe heb geleefd. De dag dat ik naar Arusha vlieg en mijn droom uit komt. Ik ga namelijk voor zes weken kindjes helpen in een weeshuis in Tanzania, Arusha om precies te zijn. Vroeger riep ik al, als ik later "groot" ben ga ik kindjes helpen in een weeshuis in arme landen. En dat ga ik nu waar maken.
Ik zal proberen al mijn avondturen op deze blog bij te houden. Wat wel lastig is soms, aangezien ik daar niet tot nauwlijks in het bezit van wifi ben. Vandaag nog eventjes mijn tas pakken en voor de laatste keer, voor 6 weken in mijn eigen bedje slapen. Om morgen door mijn lieve familie uitgezwaaid te worden. En mijn avondtuur van start kan gaan!
Tot de volgende blog,

XXXXXJoleen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorburg

6 weken Tanzania

Recente Reisverslagen:

13 Augustus 2012

I''m back

08 Augustus 2012

Mijn laatste verslag uit Tanzania

01 Augustus 2012

Week 5

29 Juli 2012

Busongeluk MAAR iedereen is oke!

25 Juli 2012

alweer over de helft
Joleen

30 Juni ga ik voor 6 weken (tot en met 12 augustus.) vrijwilgerswerk doen in een weeshuis. In het plaatsje Arusha in Tanzania. Ik zal de eerste twee weken een groep special doen. En daaarna nog een maand zelf. Een groep special houdt in dat je onderleiding staat van een groepsleider en dat je alle werkzaamheden in groeps verband doet. Ik ga in de ochtend helpen he weeshuis op te knappen en in de middagen met de kinderen leuke activiteiten ondernemen. Maar vooral die kinderen daar liefde en aandacht geven!

Actief sinds 20 Juni 2012
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 11532

Voorgaande reizen:

11 Juli 2014 - 07 September 2014

2 Maanden filipijnen

30 Juni 2012 - 12 Augustus 2012

6 weken Tanzania

Landen bezocht: