Mijn laatste verslag uit Tanzania - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Joleen Kappelle - WaarBenJij.nu Mijn laatste verslag uit Tanzania - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Joleen Kappelle - WaarBenJij.nu

Mijn laatste verslag uit Tanzania

Blijf op de hoogte en volg Joleen

08 Augustus 2012 | Tanzania, Arusha

Lieve allemaal, dit is alweer het laatste verslag vanuit Tanzania.
Over een paar dagjes, ben ik weer gewoon terug in Nederland.
En begint het gewone Nederlandse leven weer.
Waar ik ergens toch ook wel naar uitkijk.
Maar ik ga het hier zeker heel erg missen, want ik heb hier een leven opgebouwd. En heb heel veel leuke mooie en bijzondere dingen mee gemaakt die ik nooit zal vergeten.
De afgelopen dagen weer lekker met de kindjes gespeeld, en vooral veel geknutseld. Jet is namelijk vrij lastig om een activiteit te verzinnen.
Voor alle kinderen, omdat de leeftijden hier tussen de 4 en de 18 jaar zitten.
Ook ben ik Maandag met Raymond de local van ons huis. Een ander weeshuis bezocht. Het was intressant om te zien hoe het daar was. Alleen wel jammer dat de kinderen op vakantie zijn. Vrijwel allemaal.
Van het weekend naar lake Deluti geweest, dat is echt heel erg mooi om te zien. Van de week voor de laatste keer naar de Masaai markt geweest.
Ik ga het daar echt missen, maar mijn geld niet. Je koopt daar hoe dan ook altijd teveel. Veder ga ik deze week nog een weeshuis opknapen, dat noemen ze dirty day hier. En uiteraard mijn laatste social. En voor de laatste keer uit in Viavia. De vorige keer in Viavia was een intressante ervaring. En vriendin had wat diep in het glaasje gekeken. En we hadden een taxi terug nodig. En er waren 2 jongens die ons wilde "helpen" maar als je zegt nee dankjewel, ik hoef je hulp niet acsepteren ze dat niet.
Dus Gilbert (Een taxi van projects abraod, die we heel vaak bellen, een man van goud.) Was geariveerd. Maar daar waren de 2 dronke of op ze minst aangeschoten heren het niet mee eens. En ging een naast de bestuurder zitten, en begon tegen Gilbert. Onze taxi chauffeur te schreuwen. En de ander wilde de auto in. En moest hem met me volle gewicht wegduwen,om de deur te kunnen sluiten. Maar eind goed al goed we waren weer veilig thuis. Na een gezellig avondje uit.
Veder gaat het hier allemaal ze gangetje. En heb ik 4 nieuwe huisgenoten.
We zitten nu een beetje in een gat van mensen gaan, maar pas later komen er weer nieuwe mensen. Ik vind het wel gezellig dat ik nu weer met wat meer mensen in huis zit. Ohh veder hadden we van Zaterdag tot Dinsdag geen water. En is gister Dinsdag, iemand komen kijken naar het water. Een dronken man welliswaar. Maar hij heeft ons water gemaakt. En daar zijn we hem erg dankbaar voor!
Tot Maandag ochtend rond 4 uur, dan ben ik weer terug in. Ons eigen koude kikkerlandje.

Kwaheri!!!!!!! XXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Arusha

6 weken Tanzania

Recente Reisverslagen:

13 Augustus 2012

I''m back

08 Augustus 2012

Mijn laatste verslag uit Tanzania

01 Augustus 2012

Week 5

29 Juli 2012

Busongeluk MAAR iedereen is oke!

25 Juli 2012

alweer over de helft
Joleen

30 Juni ga ik voor 6 weken (tot en met 12 augustus.) vrijwilgerswerk doen in een weeshuis. In het plaatsje Arusha in Tanzania. Ik zal de eerste twee weken een groep special doen. En daaarna nog een maand zelf. Een groep special houdt in dat je onderleiding staat van een groepsleider en dat je alle werkzaamheden in groeps verband doet. Ik ga in de ochtend helpen he weeshuis op te knappen en in de middagen met de kinderen leuke activiteiten ondernemen. Maar vooral die kinderen daar liefde en aandacht geven!

Actief sinds 20 Juni 2012
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 11533

Voorgaande reizen:

11 Juli 2014 - 07 September 2014

2 Maanden filipijnen

30 Juni 2012 - 12 Augustus 2012

6 weken Tanzania

Landen bezocht: